Soppa soppa soppa

Nu sitter jag äntligen hos syster yster. Äter en varm soppa med kräftstjärtar och räkor. Dunder gott. Mm..!
Kvällens träning gick bra idag. Det känns som att vi börjar få ihop det riktigt bra. Vi kör mycket försvarsspel och det känns jätte bra för där börjar allt. Tänkte hinna med att sola efter träningen...men det var några andra som också tänkte besöka "Solarieöarna" så vi hoppade det. *huden tackar nog för det*

Sitter och tittar på ett campingprogram. Jätte kul! Verkligen mysprogram, om jag får välja =)
Men så är jag ett sådant där dokumentärfreak också. Om man nu kan kalla det en dokumentär =)

Imorgon är det onsdag. På jobbet är det Klingsta Café...underhållning för de äldre. Mycket trevligt och uppskattat. A-S bakade kanelbullar till imorgon....så jag vet vad jag kan vänta mig vid 13.30 imorgon. hehe
Nu ska jag sluta tjata..

image250
Kvällens middag hos "Hotell AC"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0