Sista för ikväll

Snart är klocka 22 och min "sova-tid" börjar. Tittar på efterlyst, vilket jag gör varje torsdag! Det är så skrämmande att det händer så mycket. Vågar man gå ut på kvällen? Det mest skrämmande är att mycket är oprovocerat våld. Ta ett exempel, han från Solna som blev nerslagen och föll i koma, men som nu vaknat upp och påbörjat rehabiliteringen. Det är så rörande att se inslaget om honom. Man känner verkligen med hans familj.

Jag var ute med Ebba ikväll. Hon är lite kaxig av sig. Skraffsar med bakbenen och snokar runt. Jag berättade ju att Ebba rymde idag hos mormor och morfar. Hon kom tillbaka efter 30 minuter. Lite moloken eftersom hon visste att hon gjort något fel. Men det räckte med ett par minuter så var det som bortblåst.

Glöm inte att tävla. Dagarna går och snart drar vi vinnaren. Kan det bli du?

Jag hoppas kunna gå lite shoppingrunda i helgen. Då jag funderade på det slog det mig att det snart är löning igen. Och då är det löning innan helgen precis. Nice nice!!! ;0)

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0