Sele för papegoja

Snart är lunchen över och det blir till att börja jobba igen. Hua :) Såg på Tamfågels hemsida att det snart är utomhusträffar med gojjorna i Hagaparken. Gonzo har aldrig varit på en sådan träff..men jag skulle jätte gärna vilja gå med honom. Fick tipset från en gojmamma att han ska ha sele på sig. Har inte testat ett vanligt sele på honom ännu. Men det är nog på tiden.

 
Här ser ni en bild på en kakadua som har sele på sig.

Gonzo skulle verkligen behöva ett sådant. Samtidigt är han så förjordat envis då man ska sätta på honom grejer. Han kan bita genom muskler och märg. *ajajaj* Inte roligt inte.

Någon som har erfarenhet av selen till papegojor??

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Hej! Tack för kommentaren i min blogg!

Jag har haft en sele till min vitbuk. Han var inte heller så förtjust i den kan jag ju säga.... Så den ligger i någon låda.



Gillar din Ebba! Har alltid varit fascinerad av Shar-pei. Men det blev en Dogue de Bordeaux för mig. Lika rynkig som Ebba ler

2008-06-15 @ 15:15:04
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0