Sängen med Gonzo

Nu ligger jag i sängen med datorn på magen. Gonzo har tryckt upp sig vid hakan. Gosigt. Han är så kelen speciellt på kvällen. Jag känner faktiskt att jag fått lite återhämtning i och med ansiktsmasken och ansiktsoljan. Fit for fight. Imorgon träning i Nacka 11-13. AC och jag ska även lägga in ett bål och ett hopppass imorgon. Blir nog innan! Så vid 10 får vi nog se till att vara i Nacka!

Jag älskar att surfa runt på olika inredningssidor. Har upptäckt de flesta vanliga och populära sidorna men söker lite efter de där udda. Har du kanske något tips på bra och trevlig sida?

Nu ska jag surfa vidare och sedan sova!
Zzzzzzzzzzz.................

Kommentarer
Postat av: maria

Det förstår jag.
Nja, sisådär :) Tycker dte är rätt kul i alla fall.

2008-04-25 @ 23:29:48
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0