polishelikopter snurrar

Jag arbetar ju i Klingsta, Danderyd...och precis rakt över Edsviken ligger Polishögskolan. Så idag då jag hade sittgympa surrade det omkring som bara den. En stor helikopter...vet inte vad de gjorde..om de övade landning och sådant. Men ett jäkla liv var det iallfall. Tänk vad cool att köra Polishelikopter.


Kom igen nu kära läsare!! Detla i min tävling! Asian Art & Design lottar ut ett superfint smycke  - halsband. Det är med sötvattenspärlor och vore jag som er skulle jag inte sumpa den här chansen!

Snart lunch och jag har mormors underbara spagetthi  med köttfärssås! *jami*


Tuffingar som kör en sådan här!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

JAG VILL OCKSÅ HA! Hungrig..

2008-04-21 @ 12:24:01
URL: http://veronie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0