Pasta med pesto

Det blir pasta med pesto till mat idag..mums fillibabba =) Pasta är alltid gott, men man måste kunna variera lite.

Jag följer verkligen det här fallet med 10-åriga Engla. Det är så fruktansvärt, så man orkar egentligen inte tänka på det. 42-åriga lastbilschaffören är ju gripen och ska förhöras idag. Jag läste att han tidigare kryptkört med sin bil efter en flicka och sedan försökt dra in henne i bilen.Är det så han gjort med Engla? Jag tror det. Men vill inte tro det, för då funderar man vad som har hänt efteråt....! De har letat runt hela området....inget funnet. Var är hon? Vittnen hade sett 42-åringen äta på ett gatukök i Hedemora. "Lappens gatukök" Det hemska är att jag har spelat handboll i Hedemora...och matchenslirare fick ett presentkort på Lappens gatukök. Usch. tänk att denna hemska människa varit där...för det är väl han..eller?


image276


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0