Oj oj oj

Ikväll kom jag hem ganska tidigt efter träningen. Fick skjutsa av G till Slussen, så det gick ganska smidigt hem. Sista träningen inför morgondagen var lugn..körde mest igenom spelet. Så imorgon kl 18.30 kommer alla vara pigga och taggade till tänderna. Vinna skulle verkligen vara en fördel. Jag kommer ha hela morgondagen i fokus
--> matchen kommer snurra i huvudet hela dagen.

Visst är våren snart här? Det känner jag i luften. Nu är det den där mellan perioden då man tar av och på kläder hela tiden. Hade dunväst idag..ganska kallt på morgonen men för varmt på dagen. Mm...

Kollade lite på rent hus idag. fattar inte vad det finns för människor. Är det uppgjort eller? Får den som deltar en massa pengar av tv? Man undrar verkligen. För vad är det för idiot som kastar över 200 mjölktetror i sin lägenhet?
Är du pedant?? <eller sådär lagom kanske`Kommentera gärna =)

image255
Dagens fråga: Vem är vem??

Kommentarer
Postat av: Marty

haha aaa xD dom är inte roliga, fast man blir glad när man är klar med dom =))

Jag kör fotboll '.-

2008-04-02 @ 21:23:07
Postat av: L

Det var väl inge svårt:)

2008-04-02 @ 21:59:17
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: Mariga Maria

urlätt.... lätt som en plätt, 14 ju!
Vet ni att djävulens nr är 66? kanske fler 6 or för AC ser ju inte jävlig ut:)

2008-04-03 @ 12:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0