Ny dag

Ny dag. Vaknade av AC´s mobil kl 5.30. Trött, men har lyckats vakna till liv nu =) Avokadosmörgås och te var frukost.
Idag är det som vanligt jobb och sedan träning som står på schemat. Lite jobbigt. Men jag borde klara dagen bra..med tanke på att jag somnade väldigt tidigt. Jag känner att jag var piggare idag än i går så jag gick upp också...se "Here I come" =)

Sista träningen inför kvartsfinal mot Eslöv. Vi har kört mycket snabbhet, fotarbete..men ikväll blir det nog en ganska lugn träning. För på torsdag ska alla vara på topp..pigga och laddade. hehe! Vi f år slå lite ur underläge. Men jag tror det passar oss. "Fullt ös medvetslös"



Ingen trevligt väder nu på morgonen..men det kan ju ändra sig =) =) =)

Ha en trevlig morgon!!!!

Kommentarer
Postat av: AC

Hej..snart har jag en tävling JIPI!!

2008-04-02 @ 07:46:44
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0