Många trappsteg och Donken

Oj vilken dag. Kan förklara dagen med två ord. Jobbig och trevlig! 10 var vi i Nacka för att flytta med C och L. Tre trappor utan hiss. Lite svettigt (iallafall för mig) hehe men med svalkande dricka med is i och öppen balkongdörr gick det galant. Vid 12 var det dags för energipåfyllning i form av sushi. Jami jami! Älskar sushi!Sedan for vi runt (lite förvirrat ibland) i Bålsta, Täby för att lämna av lite lådor. AC (doris passar nu) var kartläsare och lyckades finta bort C och mig samtidigt som hon lurade L att köra in på en återvädsgränd. haha!

Vi avslutade dagen på Donken med meny och fika. Något vi garanterat var värda efter alla steg i trappor.
Det var verkligen en trevlig söndag, mycket väl godkänd! Trevligt sällskap förgyller allt. 

Nu ska jag kolla runt lite på nätet...


Skriv gärna en kommentar. Tyvärr har jag inga aktuella bilder från flyttlasset....


Kommentarer
Postat av: anna

haha a då slipper man få någon annans tallrik alla fall. =)

2008-04-27 @ 19:40:29
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sanna

haha låter som en rätt rolig dag ändå :D

2008-04-27 @ 19:48:31
URL: http://Sannixen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0