Lägenhetsaffär på gång

Japp, det är precis så det är. Jag har som jag skrivit förrut fått lånelöfte från Handelsbank. Så då jag var ute med Ebba postade jag min påskrift. Klart. Så nu ska jag snoka omkring på alla visningar jag är intresserad av.
På söndag är det en visning på en etta i torsvik. Ska dit och kolla läget =)

Jag älskar verkligen att kolla omkring på olikaa webbsidor som säljer inredningsprylar. Inreda och Syster Lycklig är två av mina favoriter. Här kommer lite nytt från Inreda.


Vad sägs om denna läckra frysbox för 600:-? Lite övermagat i pris om du frågar mig.


Kanske denna för 100:- är mer lagom i prisklass?

Nu har vi ju sett att blommor är lite av en trend. Kan det vara så att det gäller inredning också? Jag tror det. Därför har jag, som är plåtburksälskare, hittat fina grejer på Inreda. Dessa 3 delar får man för 430:-



Det var allt för idag. Imorgon väntar ännu en dag på jobbet och nya utmaningar på kvällens träning! Juste jag ska sova hos Ac imorgon också! Kul!

Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Ahrén

kul!

2008-04-15 @ 22:01:30
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Junitjej

Hoppas du hittar en passande lägenhet!

2008-04-16 @ 06:16:26
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0