Kisspaus

När jag vaknade i morse, vaknade jag med ett leende på läpparna. Samtidigt som man verkligen vill glädjas åt seger (vilket ma naturligtvis ska göra) känns det som att man måste börja fokusera på söndags match. Den här matchen är över - vi vann - men det spelar ingen roll...om vi inte vinner på söndag! Det skulle vara så skönt att slippa åka till Eslöv två gånger.

Dopingkontrollen - där man var tvungen att kissa - gjorde såklart att jag bara klunkade i mig vatten för att kissa fort. Jag kissade - och kissade - och kissade. *haha* Tror jag gick på toa 3ggr då jag kom hem...+ att jag fick gå upp i natt. Hehe! Undra hur det gick för M, hon var kvar efter mig och kunde inte riktigt kissa. =)



Jag i skitmatchen mot Spårvägen, den matchen som glömdes bort *ler*

/Global/Nyhetsbilder/2008_15/Mia.gif
Grymma Mia =)

Kommentarer
Postat av: sanne

svar : nej, jag är i Västerås :)

2008-04-04 @ 07:51:52
URL: http://sannedinesen.blogg.se
Postat av: paintedlove

ha en bra dag :D

2008-04-04 @ 07:56:27
URL: http://panintedlove.blogg.se
Postat av: Mia

hahahaha ja va färdig 21.45. hahah:P 1h och 45minuter. och sen när ja kom hem kissade ja 5gånger på rad! (då va de verkligen NÖDkissnödig, när man springer in till toan!) hahaha. :P Jag kämpade hårt!
Fina bilder;) :D hahaha
NU jävlar åker vi ner till Skåne och vinner. INte Släppa på inställningen.! Vi ska vinna mot dem! :D

2008-04-04 @ 11:22:18
URL: http://egooo10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0