Just nu hatar jag poliser!

Jag läser alltid metro på tunnelbanan. Det är första april och man letar alltid lite extra efter luriga grejer. Ett inlägg gjorde mig otroligt förbannad och jag trodde faktikst det var ett skämt. Läste att poliser avlivat eller rättare sagt haft ihjäl kattungar...som var helt friska...men sagt till ägarna att de skulle in på katthem. Fy fan för dessa poliser. De ä inte ens värda att kallas människor. Jag blir så arg att det bara kokar inom mig. Ska jag behöva skriva om sådant här varje dag i min blogg? Det är alltid något i tidningen om oskyldiga djur som blir behandlade som skit. Usch!!!
Är det någon som har någon kommentar till mitt inlägg?

   BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0