Jobba jobba

Så har man varit på jobbet i snart 1 h. *gäsp* Dags att gå in och ta lite frukost. Mumma!
Jag måste bara berätta om en ganska komisk grej som hände i morse. Jag går alltid samma väg till jobbet. Igår gick jag förbi en villa här och previs då jag gjorde det kom mannen som bodde i huset ut genom dörren. samtidigt mötte jag en kvinna utanför huset där jag gick. Inget konstig eller komiskt med det. Men det komiska var att idag hände precis samma sak. Vid exakt samma tidpunkt på exakt samma plats. Jag gick förbi huset, mannen öppnade dörre ur villan och gick ut..samtidigt som kvinnan och jag möttes. Blev lite full i skratt.
Snacka om rutiner! ahha!

Får se om samma sak händer imorgon då jag går förbi där....nä juste..jag ska på kurs imorgon!!! Ja,ja..på måndag kanske =)
 
Nä...dags för fika!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0