Jag älskar det - fy f-n vad underbart!

Glädjeruset ligger som ett skal över mig. Kan det bli bättre än att vinna över Eslöv med 10 bollar? Nä, jag tror inte det. Hela laget var så grymt....åhh....går inte att beskriva. Men *fokus* imorgon är en annan dag och vi ska sikta in oss på söndagsmatchen. Då möter vi Eslöv borta och det kommer vara betydligt tuffare. Det kan jag lova!
www.webbsport.se sände matchen online. Kul! AC fick intervjuas och några fler. Jag slapp ;0)
Det är verkligen ett bra initiativ de gjort. Tänk att alla kan följa matchen online.
Efter matchen fick jag lyckoträffen *not* att bli dopingtestad. Man lämnar urin för testtagning. Trodde jag skulle kunna kissa med en gång..men så var inte fallet...och ca 1h senare var jag klar.
Men vad gör det..med seger i bagaget...känns det helt okej =)

Ett litet Grattis skadar inte....=)

kram...

Bilder från matchen kommer..håll ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0