Huvudet värker - Ebba försvunnen

Jag har ont i huvudet. Aj! Antar att det är den dåliga sömnen inatt som gjort det. Har inte druckit kaffe heller vilket jag brukar göra på morgonen! Istället blev det varm choklad med vispgrädde. Dundergott! Mmm....

Allt fler deltar i min tävling, vilket känns väldigt kul! Har du inte deltagit? Gör det här . Avalon Design har jätte fina smycken, så vem vill inte vinna ett? www.avalondesign.se
När den här tävlingen är över har jag en till tävling pågång. Känns jätte kul!

Ebba har tagit en runda på egen hand. Hon smet från Ac och mig då Ac skulle torka tassarna på henne efter vår promenad. Suck! Man blir ju orolig, samtidigt vet man att man inte kan göra så mycket. Hon har rymt förrut och kommit tillbaka. Men man är ju orolig att hon springer iväg mot trafikerad väg.
Håll tummarna för älsklingen ♥








image278

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0