Hur ser dagen ut?

Söndagen har startat. Here I come! Dagen har mycket att ge idag. Vaknade vid 7.15 av att Gonzo satte igång med värsta skriket. Suck! Ibland kan han driva en till vansinne. Börja skrika kl 7 en söndag. Mmm...

AC och jag ska ge oss iväg på löptur till Vallen då vi känner oss klara och har vaknat ordentligt. Det värsta som finns är så kallad "morgonandning".
14.00-14.40 är det visning på en lya i Torsvik. Ska se om det är något för mig!!

Sedan ska vi fira morfar. Igår köpte jag och AC en jätte fin tekopp på "Tehuset Java" som är nyöppnat i Centrum.


Ikväll ska jag som de flesta söndagskvällar bara vara hemma. Åh..det ska bli avkopplande och bra. Veckan som kommer har nog inte så mycket speciellt att gå är jag rädd. Utom på fredag då det smäller!




Kommentarer
Postat av: Stefan

Ska bege mig ner till Skåne på affärsresa. Såg ut att vara ett lagom jobbigt träningspass ni tog idag, inte ens svettiga ;)

2008-04-20 @ 19:41:00
URL: http://stefanlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0