Grus i mina ögon!

Godmorgon! Alla glada människor - och sura också för den delen. Veckan går och vi börjar närma oss löning. På fredag smäller det. Jag går bara till 13 och sedan HEMLIGHET på gång. Nyfikna?

Imorse drömde jag en så konstig dröm. Vet inte vad den betyder. Den handlade om att vi ett gäng som åkte i flera bilar. Jag körde en bil och då vi skulle åka in och parkera körde jag för fort och var tvungen att tvärstanna innan jag svängde i kurvan. Detta såg en polis...!!! Han såg dock inte vem som körde utan visste bara att det var någon utav oss. Det obehagliga var att jag inte vågade säga att det var jag eftersom jag visste a tt han inte skulle veta (om ingen sa det). Så jag höll tyst. Fick aldrig veta vad som hände...för mamma kom och väckte mig :)

Någon som kan tyda drömmar?

Oj vad jag är fikasugen...jami jami....dags att gå in och dricka kaffe + äta smörgås :)

 

Kommentarer
Postat av: AC

Så lyxig frukost =) Mumsarna på Klingsta =) *heeh* Ingen mäklare??

2008-04-24 @ 08:12:52
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: Maria

Nope det har jag inte, det var för mycket att göra för att vinna så lite. Ha en super trevlig dag!

2008-04-24 @ 08:17:48
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0