Framme i paradiset

Äntligen på landet. Jätte mysigt. Ska bli underbart att vara här i fyra hela dagar. Torsdag-söndag. Kommer ju upp lite sent idag men det gör ingenting. Bättre det än att åka imorgon på morgonen, då missar man så mycket. Idag känns det verkligen som fredag, men det är bara onsdag. *jipi*

Jag inhandlade papegojsele till Gonzo idag. Passade även på att köpa en leksak till Ebba - tross för 60:-

 En sådan här, men lite större och utan boll.

Kollade lite på Åhlens och har fastnat för en parfym. Elisabeth Ardens nya. Doftar Grönt te.



Har du testat? Jag vill ha!!! Får se om det blir nästa inköp. Så sugen!

Nu ska jag äta och njuta.

GLAD VALBORG!
Har du testat

Kommentarer
Postat av: louise

åh tack så jättemycket :D jag blev faktiskt nöjd! :) ha en underbar valborg och helg!

2008-04-30 @ 21:29:32
URL: http://lewlewlicious.blogg.se
Postat av: Cill

Jo, kanske det, men lite konstigt ser det ut...

Glad Valborg :)

2008-04-30 @ 22:08:59
URL: http://cills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0