Flyttar

Söndag....inte alls deppigt trots att helgen snart är slut. Jag ser fram emot måndag, tisdag och onsdag. För på onsdag efter jobbet åker vi till landet. Fatta 4 dagar på landet. Ebba kommer vara hur glad som helst och jag med :) Dagarna kommer bli långa och förhoppningsvis är vädret ok. Såg dock i dagens prognos att det skulle bli 15-20 grader måndag till onsdag och sedan regn på torsdag. Fy f-n om det bara blir dåligt väder på landet. *grr*

Idag ska jag och AC till Nacka. Flyttning på gång. Sorgligt tycker jag :(

Nu ska jag dela med mig av en bild som jag möttes av då jag gick upp i morse:

image330
Är det inte sött? Snacka om att sova gott. Kanske inte så snällt att trycka till "kompisen" på det
 där sättet *ler* Mer en kudde än kompis vid just detta tillfället :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0