En dag full av äventyr

Lördag idag! Vaknade av Gonzos vackra stämma klockan 8.30. Mamma kom in och tog ut honom men då var man ju redan klarvaken. Men jag gick och la mig ganska tidigt så det går ingen nöd på mig :)

Tror jag vet vad som händer idag. Vi ska nog till IKEA! Eftersom jag inte har någon lya kan jag inte handla så mycket, men smågrejer är alltid kul tycker jag. Problemet är ju att jag har handlat så mycket tidigare så då jag flyttar kommer jag ha väääldigt mycket att packa upp. Men det är ju i och för sig bra. Då kan man i stället rikta in sig på stora grejer som soffa, bord etc då man flyttar.

I juli blir jag LASad. Då har jag varit vikarie i 2 år inom en femårsperiod. *yes*

Nu är det snart dags för Ebbas morgonrutt....



Åh...söt söt söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0