Duschstolsmontör - det är jag det

haha ja inte visste jag att man var montör då man var sjukgymnast :) Har köpt en tippbar duschstol till boendet och den kom inte monterad och klar direkt. Bara att kavla upp ärmarna och ta saken i egna händer. *ler* Det gick bra, men det tog sin lilla tid eftersom det är viktigt att läsa igenom bruksanvisningen. Man vill ju inte att en boende ska sätta sig i stolen....och sedan brakar den ihop.

Jag har fikat med kaffe och kaka. Gottis säger jag som är sockerråtta.

Ikväll väntar ett handbollspass samt ett löppass efteråt. Just nu ligger fyspassen på 2-3 löppass, 2 bålpass och 1 hoppkoordinationspass. AC ska iväg på planeringsdag med Silja båtarna imorgon..därför tar vi det idag. Får se vad det blir för löpning! Vädret kan man iallafall inte klaga på...och ljust ute dessutom. Det kommer bli härligt!!

Jag är nu uppe i 4761 steg! Och jag ska nog gå de 1,5km till Centrum också för att plussa på det ytterligare.

Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar - Tävla och vinn!

Nu har vi länkat till din tävling, tack för att du tipsade oss!

2008-04-21 @ 20:06:24
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0