Dimma

Jag är så trött efter lunchen *gäsp* Skulle bara vilja lägga mig ner och ta en powernap eller nåt. Men jag måste pigga på mig lite. De värsta är ju att bli seg.
Det känns som att det ligger ett lugn över hela huset. Konstigt. Det är alldeles tyst och många av de booende ligger och vilar. Ibland då det är underhållning blir det helt annat...men idag alltså kav lugnt.

Jag sitter som på nålar. Vill iväg till hallen och börja ladda igång på riktigt. Har väntat hela dagen.

Jag tittade in på en blogg som gjorde egna vykort med stämplar och scrapbooking (heter det så?) Fattar inte hur fina hon gjorde..hon måste verkligen vara konstnärlig. Wow! Kommer tyvärr inte ihåg vad hon hette, men hon hade en blogg på blogg.se. 
 
Glöm inte att kolla in vår match på webbsport.se Där sänder de matchen live. Yes!! Kl.18.30

Kommentarer
Postat av: AC

Ladda ladda.....gröt innan idag =) hehe

2008-04-03 @ 14:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0