Det blir nog inget

Inställningen är att jag nog inte får köpa lägenheten. Tyvärr. Jag lade mitt sista bud ikväll och jag ger mig f-n på att den andra människan kommer att lägga mer. Jag kan säga att jag jag lägga mer men tycker faktiskt inte det är värt det. Det finns så mycket andra fina lägenheter..!!! Och jag har ju faktiskt ingen brådska.

Träningen idag gick bra. Hade dock "ont" eller rättare sagt en ilande smärta i stjärtmuskeln hela träningen. Piriformis som är lite stel tror jag allt. Jag kan ju inte sitta i skrädda ställning..så tyvärr behöver jag nog ta tag lite i min stretching. Stretchar dock gemensamt efter varje handbollspass...så egentligen borde det inte vara så illa.

Nu ska jag kolla på lite skitiga lägenheter...nämligen programmet som går på TV :) Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag ser Lidingö från min strandpromenad ;)

2008-04-23 @ 20:34:30
URL: http://stefanlindstrom.blogg.se
Postat av: Pia

Hej och tack för titten på min sida!
Lycka till med lghts köpet!
Kram

2008-04-23 @ 20:43:07
Postat av: Jessica Anshagen

Hej !
Ska ta och vara med i din tävling, jag lovar :) men inte just nu... Middag och sedan greys :)
Hoppas allt är bra!
Kram

2008-04-23 @ 20:46:56
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Lotta

vet precis hur det känns när man vill ha en lägenhet
man kan bli deppig men det går fort över igen.Det är i gävle uppe på brynäs äldreboendet ligger.
Ska kolla in tävlingen sen ,nu väntar tv.n

2008-04-23 @ 20:55:26
URL: http://blomlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0