Dagen så långt..

Efter träningen, som gick galant, fick AC och jag skjuts av G till Karlaplan. Där var första uppdraget att försöka hitta present till pappa. Det gick sådär...blev istället lotter och blomma och bakelser till fikat. Han är så svår att köpa present till..han har allt.
Gonzo och Ebba fick också sitt. Till Gonzo inhandlades fågelkalk som skall strös på frukten. Ebba fick 2 godisben som hon älskar! Jag gjorde själv ett riktigt kap på BIKBOK. Nu har de rea där de säljer ut vår t-shirtar. 2st för 99:-.
Jag och AC köpte en varsin. Efter att ha handlat mat åkte vi hem. Jag har redan börjat fokusera på matchen. Det gjorde man egentligen direkt efter torsdagsmatchen. Men nu börjar det verkligen närma sig.
 
image260
Ett riktigt kap =) 50:- Som hittat hehe!

Om ett tag kommer det komma in bilder från torsdagens kvartsfinal..håll ut..

Kommentarer
Postat av: camilla om matrielaet

matriaelet på armbandet är läder och det doftar super gott :D

2008-04-05 @ 17:20:57
URL: http://sofly.blogg.se
Postat av: svar

"jag undrar vad det betyder" vad menade du med de :P
Jag har tagit med bit bakgrund, sen har jag klippt utden i photoshop :)

2008-04-05 @ 17:35:53
URL: http://angelicaicu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0