Dagen D!

I morse vaknade jag och trodde det var den vanliga dagen, dvs upp 5.30 och upp till jobbet. Hade dock helt fel eftersom det är dagen då vi möter Eslöv i avgörande matchen. Jag drömde att vi spelade match och vann med massa mål. Jag vet, visst vore det härligt, men jag vet att det kommer bli betydligt tuffare. Vi ska in vika ner oss utan köra på tills vi spyr. Jag känner mig laddad till 1000, hoppas resten av laget känner desamma.

Gonzo är väl söt. Han är helt uppe i varv nu på morgonen. Han far runt som en virvelvind överallt. Hehehe! Flörtar med fötter, backar och hoppar på bodet...han är bara för söt.

Igår laddade jag ner "Ärtor och morrhår" som kanske blir till att titta på idag ner till Skåne. Annars har jag bla. "Ciaobella" och "Alvin och gänget".
Har du några tips på bra filmer som är svenska eller utlänska också för den delen? Jag behöver tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0