Chokladbingo

Har precis haft aktiviteten Chokladbingo med mina äldre damer. Uppskattat!! Nu är det inte lång tid kvar av jobbdagen. Sedan bär det av till träningen. Eftersom vi gick igenom hela fysprogrammet igår blir det nog handboll idag. Skoj! AC och jag kör nog sedan ett bålprogram efteråt. Skönt att beta av fysen. Körde ju ett löppass igår efter handbollen.

Har med mig datorn till AC ikväll. Får se om det går att gå in på internet. *hoppas hoppas*

Åh..vad jag längtar till onsdag efter jobbet. Mot Norrtälje!!! och Vätö. Det kommer bli en sådan avkoppling så det finns inte!!! Ha en fortsatt trevlig eftermiddag.


En lugn stund - avkoppling är vad jag behöver!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-29 @ 15:12:21
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0