Borta på eftermiddagen!

Jag ska på möte 14.30. Åhh..jag tycker inte om möten. Tycker jag får myror i baken av det. Men ibland måste man och idag är en sådan dag. Veckan som håller på kommer vara väldigt annorlunda jämfört med andra veckor.
Imorgon är jag ledig pga match i Skåne och på torsdag har jag tagit ledigt eftersom jag kommer hem tidig morgon från Skåne. Och sedan är det helt plötsligt fredag och snart helg. Oj, tänk om man hade sådana här veckor hela tiden (?) Hehehe!!

Jag har kommit in i en riktig tävlingsinstinkt..du med? På länken nedan tävlar man om smink..eller rouge rättare sagt...precis sådana kulor som jag använder..=) Tävlingssugen?

http://happyflower.blogg.se/1207425353_puderkulorna_som_kan_.html?cache=2D684992F5A4796105513048FE40D9EF

Jag är med och tävlar om 2 biobiljetter sponsrat av GratisBio.se. Tävlingen arrangeras av Plastique till din blogg. Läs om tävlingen. Jag tycker att du också ska vara med och tävla! Kom ihåg att du har ingenting att förlora.  Skynda dig nu och var med, du har bara fram till 17:e på dig.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Mm sag att ni forlorade ungefar lika stort som ni vann :( hoppas ni tvalar dit dem ordentligt imorgon!

Haha tanker inte avsloja mitt projekt an men det kommer ;)

Halsa laget.
Puss & Kram

2008-04-08 @ 15:52:05
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Happy Flower

Tack för att du länkar till min blogg & min tävling. Dessa smycken är hur fina som helst. Vilka fina sötnosar du har där hemma. Hunden ser så snäll ut!!!

2008-04-08 @ 21:15:41
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0