Bilder och annat skoj!

Kallt i morse med. När ska känslan av vår komma smygande på riktigt? Såg en tjej med en röd fjällrävenjacka (michellin) och undrade hur hon ska klara sig idag utan värmeslag. Det är ingen värme ute direkt, men samtidigt inte så kallt. Eler vad säger ni? Har ni tagit på er vårjackan än? Själv har jag skepparkavaj med foder och det är precis lagom för mig just nu! Hade dunväst igår...men lite för kallt. Brrr..

Jag har, som de flesta vet vid det här laget, en sharpeiflicka som heter Ebba och är två år. Satt och googlade lite och hittade så otroligt söta bilder av sharpei som jag måste delge:


Åhh....är det inte urgulligt så säg!!


Vet inte om det är en albino eller nåt..men jag älskar den bilden! Vill ha och gosa!!


En riktig "Ebba-bild" hehe Sharpei älskar att ligga så och sova..fråga mig inte varför :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0