Bara en dag till

sedan stundar helgen vilket jag verkligen ser fram emot. Vet dock inte hur det kommer se ut eller vad som kommer hända. Men det kanske är lite av tjusningen..eller inte (?) Ikväll ska jag iallafall bara vara hemma. Direkt då jag kommer hem ska AC och jag ut och springa långt. Hoppas på fint väder. Vi har en runda vi springer som brukar vara alldeles utmärkt. =)

Nu åkte pappa och Ebba iväg till mormor och morfar. Ebba skulle bara veta vilken lyxost hon är som får vara där varje dag på vardagarna. Hon styr mormor och järnhand *ler* och rutinerna är ordentligt inrutade. Man märker att Ebba trivs med det. Mitt på dagen brukar de alltid ta en sväng med bilen och handla. Det älskar Ebba...och hon säger till om inget händer...för hon älskar att "åka bilen".
Nop, nu ska Gonzo väckas..sedan bussen....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0