2 dagar kvar

På jobbet. Sedan är det lång ledigt och jag ska till landet med familjen. Så härligt. Åhh...!!! Måndagar har börjat gå så fort..det har de aldrig gjort förrut.

Ikväll ska jag till AC efter träningen. Jag har beställt maten idag. Så ni får se ikväll vad det blev för något :) *jummi*

Tänk om alla kunde vara lika glada som Gonzo på morgonen! Hans morgonhumör är sagolikt. Visslar alltid glatt och då vi åkte förbi toalettdörren fick mamma som stod på toan en busvissling. Det är sådant som gör att jag älskar djur...bland annat..för det finns ju sååå mycket mer än detta.

Nu ska jag kela med honom!!! Ebba har redan åkt iväg till mormor och morfar ♥

image336

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0