15 grader, stämmer det?

Morning alla sömntutor. Sitter redan på jobbet. Pigg och glad.  3 dagar denna vecka...hoppas det går fort. På onsdag efter jobbet åker la Familia till landet. Längtar.  Dessutom vet jag hur glad Ebba kommer bli av att vara på landet med hela familjen samlad. Ingen som åker iväg till jobb, träning eller annat. Hon vill ju valla ihop alla.

Men som sagt, innan dess är det 3 dagar hårt arbete som gäller. 15 grader i morse..hur varm blir det inte då mitt på dagen? Värmerekord? Vi får se. Jag nkte iallafall ett steg längre idag och varlde omsorgsfullt en luftig tröja.

Glöm inte att kika in på min tävling. Kan inte nog locka med fina priser.....

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-04-28 @ 07:52:23
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0